
.jpg)
Divendres 30/11/2012 a les 18:30h i enmarcat dintre dels actes del 25è aniversari del club, els veterans organitzem una jornada de conferències al voltant dels beneficis físics i socials que comporta l'esport d'equip a totes les edats i especialment a partir d'una "certa" edat.
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible