
.jpg)
Aquest cap de setmana esl XV Matusalem Rugby Sant Cugat ens anem a Sevilla a participar en un torneig de veterans. Es preveu molt bon ambient i, per supossat, que farem un bon paper.
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible