
Bon vespre companys,
Aquesta tarda finalment hem muntat la gran panera que entre tots hem pogut confeccionar. Ha quedat espectacular (i encara falta afegir-hi algunes cosetes...)!!!
Per anar fent-vos la boca aigua, us envio una petita foto que ben segur, us ajudarà a acabar de vendre les butlletes que us queden.
El Club està en marxa i moltes coses s'estan movent: La fusió entre categories, l'apadrinament dels petits per part dels grans, actes solidaris i desinteressats i sobretot, una gran, grandíssima bona voluntat per part de tots vosaltres.
Abans d'acomiadar-me, voldria compartir amb tots vosaltres aquesta meravella (https://www.youtube.com/watch?v=PBJK-dnHULE). Crec que el món del rugbi és molt proper al dels castellers: Ens parla de la superació de les dificultats amb la força que dóna pertànyer a un grup! En ambdues "famílies" tothom hi té un lloc: des del més gran al més petit, del més dèbil al més fort.... Si ens ajuntem, si fem pinya... el castell del SantQ serà gran i fort!
Una abraçada,
Marie Teixidor
Vicepresidenta, àrea social
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible