
El nostres jugadors del juvenil Abraham Velásquez, Bruno Granell, César Ocampo, Íñigo Cucurull, Matías "Tute" Berasategui i Pol Pla participaran amb la Selecció Catalana Sub 20 al Campionat d'Espanya que es celebra el proper cap de setmana a L'Hospitalet.
El primer partit de la Selecció Catalana serà contra la Selecció Asturiana dissabte a les 11h. A les 12h jugarà contra la selecció d'Andalusia.
Molta sort!
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible