Saltar a continguts

Club de Rugby Sant Cugat

#[eBDLocale.literal(navegacio)]

Menú principal

Agenda

03/03/2012 - 04/03/2012
Esport
Campionat d'Espanya Territorial Sub20

El nostres jugadors del juvenil Abraham Velásquez, Bruno Granell, César Ocampo, Íñigo Cucurull, Matías "Tute" Berasategui i Pol Pla participaran amb la Selecció Catalana Sub 20 al Campionat d'Espanya que es celebra el proper cap de setmana a L'Hospitalet.

El primer partit de la Selecció Catalana serà contra la Selecció Asturiana dissabte a les 11h. A les 12h jugarà contra la selecció d'Andalusia.

Molta sort!

Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible

ANNEX: Premeu per veure l'invitació   (jpg 56341)