
El proper dissabte dia 14, després dels entrenaments del dissabte de 10 a 12 , hi haurà un "tocata" organitzat pels entrenadors dels SUB10, en Ricardo Chacón al davant, per a tots els Pares i Mares dels SUB10, però tots els PARES i MARES de l'escola que volgueu venir i esteu convidats !!
Salutacions
Delegats SUB10
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible