

Aquest diumenge, 16 d'octubre, a partir de les 10:00 h a la Z.E.M. La Guinardera tindrà lloc l'acte de presentació dels diferents equips que conformen les categories del Club de Rugby Sant Cugat.
Després de la presentació i com a cloenda, es jugarà el partit de lliga corresponent a Primera Nacional entre el C.R. Sant Cugat "A" i la U.E.Santboiana "B".
¡No us ho perdeu!
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible