
.jpg)
NOTA INFORMATIVA PER AL TANCAMENT ADMINISTRATIU DE LA TEMPORADA 2010 - 11
Benvolguts socis i pares de socis,
Estem arribant al final de la temporada 2010-2011 i , un cop acabada la part esportiva, també hem de tancar la part administrativa. Pel que correspon a la part administrava, us volem recordar la temporalització pel pagament del rebut corresponent a la quota del tercer i darrer trimestre.
Quotes domiciliades: pels que teniu la quota domiciliada, el rebut del tercer trimestre se us girarà la primera setmana de juliol.
Quotes no domiciliades: per aquells que pagueu les quotes per algun procediment diferent, us demanen que liquideu la quota del tercer trimestre al llarg de la darrera setmana de juny o primera de juliol, per transferència al compte del Club: 3025-0001-17-1433346595, o passant per secretaria segons l?horari que teniu més avall:
Dimarts, Dimecres i Divendres de 19 a 21,30.
El Tresorer
Carles Pla Zanuy
Sant Cugat del Vallès, 17 de juny de 2011
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible