
.jpg)
El proper diumenge 19 de juny es durà a terme l'acte de cloenda de la temporada 2010-2011 del CRSC
11:00h - 12:00h
12:00h - 12:30h
12:45h - 13:00h
13:00h - 13:10h
13:10h - 13:20h
13:30h - Endavant
En definitiva, es tracta de passar un dia de "Rugby Relax", entre tots nosaltres i allunyats de la competició que ens obliga el dia a dia de la temporada.
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible