

Les nostres fèmines participen en el Torneig Seven que es celebra a Girona en el camp del GEIG aquest dissabte 28 de maig.
S'enfronten en els dos primers partits classificatoris a GEIEG i Andorra.
Molta sort!
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible