
.gif)
Com cada any, l'equip Sènior marxa de Gira a algun indret fora de les nostres Fronteres i després d'haver passat per Escòcia; Irlanda; Gales; Portugal; Itàlia i Anglaterra, ara li toca el torn a Alemanya.
Més concretament a Berlin on disputaran els següents encontres:
Desitgem molta sort a tots els expedicionaris!!
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible