
El C.R. Sant Cugat aporta sis jugadors de la categoria cadet a la Selecció Catalana per disputar el campionat de seleccions autonòmiques que es celebrarà el cap de setmana del 2 i 3 d'abril a València. Els jugadors son Bruno, Gonzalo, Abraham, Pol (a la foto), Matías i Miki. No han pogut asistir Iñigo per malaltía i César per lesió.
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible