
.jpg)
EL ENTRENO DEL VIERNES 21-01-2011 SERA COMO SIGUE:
JUGADORES DE L'HOSPITALET EN L'HOSPITALET.
JUGADORES DEL CRSC:
- CADETES. ENTRENO CON EL CADETE A LAS 19.20 HORAS
- JUVENILES. ENTRENO CON EL SENIOR A PARTIR DE LAS 21 HORAS.
LO QUE OS COMUNICO PARA VUESTRO CONOCIMIENTO.
ROBLES
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible