

La Federació Catalana de Rugby fa una convocatòria aquest dilluns 17 de Gener al camp de l'INEFC a les 19:45 hores. Aquesta convocatòri és d'entrenament per preparar el partit contra la Universitat de Tolosa de Llenguadoc.
Aquest partit és disputarà el dijous 20 de gener a les instal·lacions del RC L'Hospitalet.
Podeu veure la convocatòria a l'Annex.
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible