

Els nostres amics de Castelldefels ens han convidat a una trobada el proper dissabte dia 2 a les 11:30.
Hi anirem amb els equips Sub12 i Sub10, ja que ells no tenen Sub 8.
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible