
Aquest dissabte, l'entrenament començarà a les 9:30, per tal de poder fer posteriorment la reunió de pares.
Es demana l'assistència de tothom. Moltes gràcies
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible