
.jpg)
El proper dissabte 18 de setembre a les 18:30h es jugarà un encontre amistós davant els Senglars de Torroella de Montgrí al seu camp, com a primera presa de contacte aquesta temporada pels del Sant Cugat.
Els nois de Torroella militen a Primera Catalana i el seu bon nivell de forma, demostrat al llarg de la temporada passada, no passarà inadvertit pel conjunt vallesà i per tant, de ben segur es podrà gaudir d'un bon matx a terres empordaneses.
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible