

Benvolguts,
Una vegada més estem a l'inici d'una nova temporada i aquesta es presenta amb un seguit de canvis.
S'ha produït un fet important que afecta a totes les categories del rugbi base, des de juvenils fins l'escola, i és que la FER ha incrementat en un any l'edat dels jugadors. Per tant, per a la temporada 2010-11 es mantenen en cada categoria els mateixos anys de naixement dels jugadors com a la temporada passada. És a dir,
- Aleví / Sub14: Nascuts al 1997 i 1998.
- Benjamí / Sub12: Nascuts al 1999 i 2000.
- Prebenjamí / Sub10: Nascuts al 2001 i 2002.
- Mini / Sub8: Nascuts al 2003 i posteriors.
A més, hi ha canvis en la composició dels equips, dimensions del camp i durada dels partits, cosa que pot alterar els horaris d'entrenament inicialment previstos per a l'Aleví/Sub14 i el Benjamí/Sub12, ja que els Sub14 passen a jugar a camp sencer.
Malgrat això, us fem arribar les dates previstes per a l'inici dels entrenaments a les instal·lacions de la Guinardera.
- Alevi / Sub14 i Benjamí / Sub12: dijous 2 de setembre a les 19:00
- Prebenjamí / Sub10 i Mini / Sub8: divendres 3 de setembre a les 18:30
La vostra assistència aquest primer dia és molt important.
Fins aviat
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible