Saltar a continguts

Club de Rugby Sant Cugat

#[eBDLocale.literal(navegacio)]

Menú principal

Agenda

Imatge de complement
30/08/2010 - 13/09/2010
Esport
Escola - Inici entrenaments

Benvolguts,

Una vegada més estem a l'inici d'una nova temporada i aquesta es presenta amb un seguit de canvis.

S'ha produït un fet important que afecta a totes les categories del rugbi base, des de juvenils fins l'escola, i és que la FER ha incrementat en un any l'edat dels jugadors. Per  tant, per a la temporada 2010-11 es mantenen en cada categoria els mateixos anys de naixement dels jugadors com a la temporada passada. És a dir,

  - Aleví / Sub14: Nascuts al 1997 i 1998.
  - Benjamí / Sub12: Nascuts al 1999 i 2000.
  - Prebenjamí / Sub10: Nascuts al 2001 i 2002.
  - Mini / Sub8: Nascuts al 2003 i posteriors.

A més, hi ha canvis en la composició dels equips, dimensions del camp i durada dels partits, cosa que pot alterar els horaris d'entrenament inicialment previstos per a l'Aleví/Sub14 i el Benjamí/Sub12, ja que els Sub14 passen a jugar a camp sencer.

Malgrat això, us fem arribar les dates previstes per a l'inici dels entrenaments a les instal·lacions de la Guinardera.


  - Alevi / Sub14 i Benjamí / Sub12: dijous 2 de setembre a les 19:00
  - Prebenjamí / Sub10 i Mini / Sub8: divendres 3 de setembre a les 18:30

La vostra assistència aquest primer dia és molt important.

Fins aviat

Lloc: Club de Rugby Sant Cugat - Av la Guinardera, 20 (abans Av. Europa s/n),Camp Municipal d'Esports "La Guinardera" - Sant Cugat del Vallès

Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible