
.jpg)
El proper dissabte dia 10 a partir de les 20h 30' farem el sopar de cloenda de la temporada de cadets. Es tracta de que vingueu els jugadors i les vostres famílies. Ho farem al local de la Guinardera.
Confirmeu al delegat el numero de personas que vindreu.
Fins dissabte!
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible