

Activitats pel diumenge 20 de Juny,
Jornada de Cloenda de la Temporada.
10:30h - 11:00h: Presentació "Pirotecnia" Oval (camp)
11:00h - 12:00h: Desenvolupament tallers tècnics (camp)
12:00h - 12:30h
* Presentacio llibre "El tercer temps", A. Turró (Salon Club)
* Juguem al Wallagat (Camp)
12:45h - 13:00h: Presentació trofejos i paraules del President
13:00h - 13:10h: Foto de Familia (tothom amb roba de club)
13:10h - 13:20h: melé gegant
13:30h - Inici Picnic (cerveses a càrrec del club)
Cadascú portarà el seu menjar i les brases estaran a disposició de qui ho necessiti.
En definitiva, es tracta de passar un dia de Rugby Relax, entre tots nosaltres i allunyats de la competició que ens obliga el dia a dia de la temporada.
Només esperem que no plogui i desitjar-nos així un bon estiu!!
Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a utilitzar el formulari Contactar, i us respondrem el més aviat possible